Gadżety marki Aneros zdecydowanie wyróżniają się kształtem na tle innych masażerów prostaty. Nietypowemu trzonowi z wybrzuszeniami towarzyszy podłużna podstawa, której wyjątkowe końce stanowią niewielkie kuleczki. Czemu ma służyć ta nieszablonowa forma?
Wiedza o markach
Asia Lewicka w cyklu artykułów edukacyjnych „Wiedza o markach” oprowadza Was po współczesnym świecie zabawek erotycznych, opowiada o historii najważniejszych producentów oraz o tym czego można się spodziewać po ich produktach.
Na hasło „Shunga” od razu staje mi przed oczami grafika przypominająca japońską sztukę, jednak nie oryginalne japońskie dzieło, a opakowanie kanadyjskich kosmetyków. To bowiem właśnie z Montrealu pochodzi marka Shunga, której świece do masażu czy żele do kąpieli możecie kojarzyć ze sklepów erotycznych. Co wyróżnia produkty tej firmy?
Hallie Lieberman, historyczka zajmująca się seksualnością, twierdzi, że sztuczne pochwy pojawiły się już w XVII wieku – pierwsze były japońskie masturbatory wykonane z szylkretu i aksamitu. Z kolei w USA sztuczne pochwy dało się kupić od końca XIX wieku, zaś Pocket Pal od Doc Johnson zadebiutował pod koniec lat 70. ubiegłego stulecia. Ale kto sprawił, że popularność masturbatorów...
Czytając wywiady z Rebeccą Powley, twórczynią marki Intimate Earth, wyobrażam sobie połączenie zaangażowanej żony i matki, aptekarki w kitlu oraz zorganizowanej businesswoman o duszy natchnionej hipiski. Czy ten nieco eklektyczny obraz dobrze wróży produktom? Jakie są główne zalety organicznych kosmetyków...
Gdy próbuję przypomnieć sobie pierwsze wspomnienia z czasu, kiedy zaczynałam interesować się gadżetami erotycznymi, jeden z pierwszych obrazów, które przychodzą mi do głowy, to Natalia Grubizna (blogerka znana jako Proseksualna) z designerskim...
Opisując zabawki Gvibe jako wyjątkowe, przez chwilę zwątpiłam w to określenie. Zastanawiałam się, czy na pewno nie użyłam go już zbyt wiele razy w opisach innych marek. Postanowiłam jednak pozostać przy tym przymiotniku, bo trzeba przyznać, że produkty Gvibe są NAPRAWDĘ szczególne.
SVAKOM nie jest może najbardziej znaną, ani najbardziej popularną marką gadżetów erotycznych, za to ich luksusowe zabawki wykorzystują unikalne pomysły i wysokiej jakości technologię. Inteligentny tryb, gadżety z kamerką, eleganckie, podgrzewane wibratory, których bateria pozwala nawet na 40 godzin zabawy? Bardzo proszę!
Niektóre marki gadżetów lub chociaż ich pojedyncze produkty to prawdziwe hity: pingwinek od Satisfyer, LELO SONA czy masażer serduszko od Rianne S. Na tle tych popularnych typów, w mnogości marek seks zabawek giną często mniej oczywiste, ale równie wartościowe produkty.
Wyobraź lub przypomnij sobie świat w 1995 roku. Na ile był inkluzywny? Czy seksualność kobiet była wtedy postrzegana pozytywnie? Kto mógł wtedy potrzebować lubrykantów? Twórcy marki pjur raczej nie mogli sobie wtedy wyobrażać, że ten segment rynku zdobędzie aż taką popularność...
Chociaż historia HighOnLove nie jest długa, a marka pozornie jest tylko kolejną opcją na sporym rynku erotycznych kosmetyków, jej produkty zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji. Uwagę zwracają, przede wszystkim, ich przepiękne buteleczki w kolorze różowego złota, zawartość w składzie olejku z konopi oraz…
Wydawałoby się, że zabawek erotycznych używają głównie młode osoby, zwłaszcza takie, które nie są w związku. Wibratory We-Vibe kompletnie łamią ten stereotyp: to gadżety przeznaczone specjalnie dla par, stworzone przez wieloletnie małżeństwo z trójką dzieci.
Czy to cool budować siłę marki, kopiując znane już gadżety? A może niska cena i wysoka jakość wynagradzają wszystko?Twórcy Satisfyer od początku nie kryli się z tym, że chcą sprzedawać tańszą wersję luksusowych gadżetów, dostępną dla o wiele szerszej grupy osób. Czy to na pewno etyczne w takim stopniu kopiować czyjś koncept?